sábado, 13 de marzo de 2010

PROBLEMES AMB EL BLOC I DISCULPES....

Hola, he de demanar disculpes als que visiteu aquest bloc.


Tinc problemes amb internet, amb google, no se, el cas és que no tinc ni idea del que ha passat però han aparegut les entrades barrejades, sense puntuar, els colors alterats, en fi un desastre ...Estic mes que empipada...per no no dir un altre cosa...L'única manera que he trobat per solucionar-ho ha estat corregir els arxius però he de fer-ho un per un amb la qual cosa vaig molt lenta. He començat amb les receptes.
 Tot i així hi ha coses que no se com fer, el calendari, l'arxiu mensual, la llista de les entrades i el perfil surt al final del tot i unes entrades antigues em surtent paraleles a les entrades mes actuals i no hi ha manera de arreglar-ho.No se pas com ho tinc que fer.

En fi, això em passa per el meu "analfabetisme" en aquests assumptes informàtics ... només em se moure a nivell d'usuari i molt bàsic, i és que tampoc se on podria dirigir-me perquè encara que he consultat en ajuda a google, la veritat és que no entenc res.
Si algú pot tirar-me un cop de mà li estare eternament agraïda, perque de veritat que no se com fer-ho.

Moltes gràcies a tots  als que heu arribat fins aqui i una abraçada
Maia

4 comentarios:

  1. hola Maia, abans de fer tota aquesta feinada, passa de blogger i posa't a wordpress! no sé que podem dir-te per ajudar-te, només això, des de que treballem amb wordpress la nostra vida blocaire és mooooolt millor. Petons

    ResponderEliminar
  2. Jo tampoc sabria com fer-ho, la veritat, però també he sentit que és millor wordpress que blogger. A veure si te'n surts!

    ResponderEliminar
  3. Maia, doncs jo no hi entenc massa, però és sorprenent que a una plantilla com la teva que és de les més comuns doni problemes... Perquè no els envies un e-mail als de blogger a veure si et saben donar un cop de mà o explicació?
    Petons i ànims!

    ResponderEliminar
  4. Hola Cuina Vermella, gràcies pel vostre consell. Aquest finde "investigare"...Una abraçada.
    Hola Anna, això és molt complicat!!!Un petó.
    Hola Merçe, doncs ja veus, les entrades estan totes capgirades. Gràcies per el teu suport. Petons.

    ResponderEliminar